Loading...

اخبار

ویدئو؛ نمایش گرافیک خارق العاده Need For Speed جدید در تریلر بازی

نوشته شده در : 2015/09/07 - 15:32
گرافیک خارق العاده و واقع گرایانه ی Need For Speed جدید طی نمایش های اخیر همه را مبهوت خود کرده و شکی در این نیست که پس از چندین سال کم کاری از سوی الکترونیک آرتز، حالا با یکی از جذاب ترین تجربه های ریسینگ طرف هستیم.

new-need-for-speed

 

تریلر جدید این بازی به ما نشان می دهد که چگونه می توانیم از طرق مختلف، این بازی را به انجام برسانیم. سازندگان بازی ۵ راه مختلف را در نظر گرفته اند، از مسابقات سرعتی گرفته تا مسابقات دریفت و حتی نبرد با پلیس های خشن که هیچ رحمی از خود نشان نمی دهند.

 

با توجه به غیبت سال پیش، انتظار می رود Need For Speed جدید بتواند در قامت رقابت با عناوین مهمی که امسال عرضه شده یا خواهند شد ظاهر شود. فورتزا موتور اسپرت ۶، Project Cars و حتی Assetto Corta، رقابت امسال را بسیار سخت کرده اند.

 

Need For Speed جدید قرار است در تاریخ ۳ نوامبر برای پلتفرمرهای پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و پی سی عرضه شود. شما کدام پلتفرم را برای بازی کردن نید فور اسپید انتخاب می کنید؟

 

با هم نگاهی به تریلر منتشر شده برای این بازی می اندازیم :

 

 

دسته : بازی منبع : digiato بازدید : 2452
برچسب ها : بازی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!